Obchod

„V obchodě nejde o peníze, ale o zákazníka, který Vám peníze přináší"

Plánovat, plánovat, plánovat

Můžete donekonečna improvizovat, ale časem to unaví vás i vaše zákazníky. Základem dobrého obchodu je jasný cíl, obchodní strategie a business plán, jehož výsledky se dají snadno ověřit. Přidejte ještě pečlivou analýzu a váš obchod bude vzkvétat.

V žádné firmě se nevyplatí pro své potencionální partnery ani pro své klienty připravovat detektivku. Vyzraďte jim i sami sobě proto zápletku co nejdříve, seznamte je s cílem svého podnikání a prozraďte, jak ho chcete dosáhnout. A jak to udělat? Na scénu právě přichází obchodní strategie a s ní ruku v ruce opravdu dobrý business plán. Buďte s oběma kamarádi, tohle přátelství se vám vyplatí. Protože teprve až s nimi zjistíte, jestli jsou vaše cíle reálné, co a kdy musíte udělat, abyste jich dosáhli, a na co si dát pozor. Až ony vám řeknou, jak si stojíte a jestli se vaše představy ubírají tím správným směrem. Mají k tomu v jedné kapse schované pomocníky s trochu nudnými jmény: poslání, cíl, strategie a rozpočet, z druhé kapsy jim přizvukuje pečlivá analýza. A pokud nevíte jak do toho, my vás s nimi rádi spřátelíme.

A až budete mít v tomhle jasno, zaměřte se na to, co je v podnikání na prvním místě. A tím je jednoduše zákazník. Čím se nejlépe, nejefektivněji odlišíte od vaší konkurence? Právě péčí o něj. Znáte to, jednomu klientovi pošlete tři stejné maily za sebou, druhý nedostane nic, třetímu slíbíte, že se mu s odpovědí ozve erudovaný kolega z druhé kanceláře, ale už mu to v návalu práce zapomenete říct. A zákazník půjde jinam, protože ho to přestane bavit, i kdybyste měli ten nejúžasnější výrobek nebo službu pod sluncem. A proto máme CRM systém. Ten vám pomůže shromažďovat data o zákaznících na jednom místě, bude o ně výborně pečovat a využijete ho i pro oslovování zákazníků nových. Díky jeho zavedení nebudete vy ani váš klient frustrovaní a vy vaší síly využijete tam, kde to potřebujete více.

V obchodním oddělení více než jinde platí, že výkon určuje výsledek. A na obojí je třeba se zaměřit. Jak zlepšit výkon? Naučíme vás, jak školit obchodní dovednosti, jak využívat kontakt face to face, společně zjistíme, zda vám v péči o zákazníky nepomůže třeba malé či velké či obrovské callcentrum. A vaše výsledky? Každý výsledek se dá efektivně měřit a i to se díky nám naučíte.

Naučíme vás,
jak pečovat o své zákazníky

Když se o své zákazníky nebudete dobře starat, půjdou za konkurencí.
A nepomůže vám ani to, že váš výrobek/služba je nejúžasnější pod sluncem.

CRM systém

Veškeré informace o zákaznících
budete mít na jednom místě.
Už žádné zmatky a nejasnosti.

Obchodní dovednosti

Naučíme vás, jak školit obchodní dovednosti, zlepšit výkon a využívat osobní kontakt se zákazníkem.

Zákaznická linka

Zjistíme, jestli by vám v péči

o zákazníky pomohlo malé,
či velké callcentrum.

Chcete výkonné
obchodní oddělení?

Začněte tím, že vytočíte moje číslo

Petr Beneš

CEO
Tel.: 227 272 682
benes@hypergroup.cz