Zákaznická podpora

„Věnujte zákazníkům pozornost a získáte jejich věrnost.”

Neházejte zákazníkům klacky pod nohy

Mít kvalitní produkt a umět ho prodat je teprve začátek. Je taky třeba umět zákazníkovi dobře poradit, pomoct, nebo mu co nejvíc usnadnit reklamaci. Když zákazník vycití, že o něj ve skutečnosti nemáte zájem a nevěnujete mu svou pozornost dostatečně,
příště nakoupí jinde.

Možná to tak nevypadá, ale systém zákaznické podpory a zaměstnanci, kteří zde pracují, jsou klíčová zbraň pro udržení zákazníků a pro budování dobré pověsti vaší firmy. Jste lehce zapamatovatelní, vaše reklamy svítí na každém rohu a vaše logo by mohlo být na první stránce příručky o správném firemním designu, takže se k vám zákazníci jen hrnou. Jenže přijdou jednou a už se nevrátí. Proč?  Potřebovali poradit a neměli se na koho obrátit? Na vašich službách našli nějakou chybičku, ale vyřídit reklamaci bylo natolik složité, že to nechali být, ale příště si našli jinou firmu s podobnými službami? Aktivní, rychlá a zorganizovaná zákaznická podpora dokáže eliminovat případnou nespokojenost vašeho zákazníka a postará se tak, aby se o vaší firmě všude mluvilo jen kladně. K dobrému fungování takové podpory potřebujete jen dvě věci. 

Tou první je systém - pomůže vám podchytit a propojit všechny procesy tak, aby od vás neodešel jediný nespokojený klient a abyste měli dokonalý přehled o tom, jak vás vaši zákazníci vnímají. Profesionální systém zákaznické podpory slouží nejen k propojení všech komunikačních kanálů, ale dokáže mnohem víc. Dokáže měřit. A bez správného měření, bez reportů a statistik nebudete nikdy vědět, zda jste se vydali správným směrem. Teprve systémové výstupy vám ukážou, kde je potřeba ještě zabrat a kde už jste na špici své výkonnosti.

A ta druhá záležitost, tou je zaměstnanec. Dobře proškolený, aktivní a pečlivý člen vašeho týmu, z něhož čiší pozitivita a který dokáže o zákazníka výborně pečovat, je vaší velkou devizou. V závislosti na velikosti zákaznického centra vám pomůžeme uspořádat tým tak, aby každý přesně věděl, co je jeho úkolem. Zmapujeme osobnostní rysy vašich zaměstnanců a  naučíme vás dbát na to, aby každý využil svých kvalit na tom správném místě.

Pomůžeme vám vyladit
zákaznickou podporu

K fungování aktivní a dobře zorganizované zákaznické podpory potřebujete 2 věci.

Chcete funkční on-line řešení?

Začněte tím, že vytočíte moje číslo

Petr Beneš

CEO
Tel.: 227 272 682
benes@hypergroup.cz